L’estrella de la NBA James Harden ha anunciat que amplia la varietat de vins que ofereix la seva marca, ‘J-Harden’. Si fins ara comptava amb dos productes, el ‘California Cabernet Sauvignon’ i el ‘California Red Blend’, ara entre la seva varietat també hi haurà un Prosecco, elaborat en col·laboració amb Accolade Wines i J-Shed. Anomenat ‘Extra Dry Prosecco DOC’, serà posat a la venda arreu dels Estats Units a principis del pròxim mes d’abril.
“Un moment emocionant per al vi” de què vol formar part
En declaracions recollides per ‘Falstaff’ fa pocs dies, el jugador de basquetbol va afirmar que ens trobem “en un moment emocionant per al vi” i que li “encanta ser-ne part”. Això és especial cert en el cas, va explicar, del Prosecco, que considera “perfecta per obrir i fer festa en ocasió de celebracions”. És per aquesta raó, va concloure, que estava “frisós de treure” el seu nou Prosseco perquè està convençut que “a la gent li encantarà”.
Una aposta que compta amb participació del jugador
En la seva marca de vins, el mateix James Harden participa de l’elaboració per fer que el gust, l’aspecte i les sensacions del vi representin perfectament la seva personalitat. El Prosecco, com els altres productes, es presentarà en ampolles acolorides, creades expressament per a aquest vi i que estan pensades per encaixar amb l’estil de vestimenta del mateix Harden. El preu de venda recomanat, segons afirma ‘Falstaff’, serà de 16,99$.
La presència de famosos al sector del vi creix
L’estrella de la NBA, doncs, com tants altres famosos abans que ell, expandeix la seva aposta pel món del vi, en una tendència entre músics, actors i esportistes que sembla molt més que una moda. De fet, tal com mostren exemples com el de Kylie Minogue, podria ser un moviment de diversificació de les inversions que, a més de reportar-los beneficis sucosos sumant el seu nom a un bon producte, també els permet associar-se a un sector de prestigi com és el del vi.